Güvenilir ve kolay ulaşılabilir sağlık hizmeti sunarak, tercih edilen hastane olabilmek.
‘’Bedensel, ruhsal ve sosyal gibi vs. şartları sebebiyle özel ihtiyacı olan kişilerin uygun sağlık hizmetlerine daha kolay erişimini sağlamak.’’
Hastalarımızın memnuniyetini yükseltmek
‘’Hasta memnuniyet oranını %80 ve üzerinde tutmak.’’
Çalışanlarımızın memnuniyetini yükseltmek
‘’Çalışanlarımızın memnuniyet oranını %80 üzerine çıkarmak.’’
Çalışanlarımızın niteliklerini yükselterek hizmet kalitesini arttırmak
‘’Çalışan personelimizin mesleki gelişim ve sürekli eğitim olanaklarına destek olmak.’’
Hasta güvenliğini önemseyerek hasta güvenliği tehdit edici faktörleri azaltan hasta güvenliğe duyarlı bir hastane olmak
‘’Sağlık hizmetleri sunumunda ve hasta bakım sürecinde hasta güvenliğini öncelik olarak benimsemek’’
Sürekli iyileşmeyi hedefleyen bir hastane olmak
‘’Verdiğimiz hizmeti zamanında sistemli, planlı, en az hata ile yürütmek’’
‘’Kalite Yönetim Sistemleri standartlarından taviz vermeden sürekli iyileştirmeyi sağlamak’’
‘’Hasta mahremiyetine önem veren ve sağlayan bir hastane olmak’’